...
صدای بمب و موشک میاد الان !!! نمیریم؟
پ.ن:
کانال ایتا شبکه بهداشت و درمان شهرستان محل طرحم رو که نگاه میکنم میبینم پست گذاشته راجب اینکه زندگی در شرایط نابه سامان امروز کشور بهتر از اینکه جنگ بشه! ...واقعا نمی دونم چی بگم؟ این کانال فقط برای اطلاع رسانی هست راجب امورات مربوط به کار خودمون ... از اونور موقع انتخابات نمایندگان مجلس رئیس نظام پزشکی پیام میده که در انتخابات شرکت کنید ! این دست مسائل نمی دونم چرا منو آزرده خاطر میکنه ... این تبلیغات از ترس هست و بدتر منو بیزار میکنه
خیلی کارهای ساده و کلیدی میشه کرد برای بهتر کردن اداره کشور مثلا اینکه فقط افراد با لیاقت و شایستگی فردی خودشون صاحب شغل و منصب بشوند و امتیاز بگیرند دیگه سهمیه ایثارگری و پارتی بازی اینا نباشه من قدردان شهدا و خانواده شهیدان و جانبازان هستم ولی هدف اونا هم کسب این امتیاز ها نبوده ولی باید این خانواده ها از لحاظ مالی حمایت بشوند و ملاک فقط شایسته سالاری باشه... یه دلیل بزرگ این سهمیه ها اینکه افراد که پایبند نظام هستند سر کار بیایند... وقتی تغییر مثبتی صورت نگیرد انتظار اینکه همه چی بهتر بشه اشتباهه ( کتاب مزرعه حیوانات راجب سرنوشت بد انقلاب ها هست حتما مطالعه اش کنید می فهمید قضیه چیه و چه اتفاقاتی داره رخ میده)
امروز پرستار مرکزمون رو اینقدر عصبانی ندیده بود اونقدر بلند پشت تلفن داد میزد که من موقع ویزیت مریض تو اتاقی که درش بسته بود تمرکزم رو از دست داده بودم و نسخه مریضم رو هم اشتباهی تو کد ملی مریض دیگه نوشتم و کلی دردسر شد و مریض زنگ زدم اومد و ازش عذر خواهی کردم و نسخه خودشو دادم رفت آخرش فهمیدم واحد گسترش شبکه یه نیروی تازه که ماما بوده سابقا آورده سر کار و اون برای اینکه برای ماما های دیگه شیفت نیوفته ده تا شیفت برای پرستار ما نوشته در مرکز شبانه روزی (مثال بارز تعارض منافع ) در این حد عقلشون نمیرسه که کارو بدن دست کی که تعارض منافع در کار نباشه
پ.ن: سه روزه سامانه نسخه نویسی بیمه سلامت کار نمیکنه بیمه اومده به ما میگه نسخه ها رو کاغذی بنویس میگه با داروخانه هماهنگ شده داروخانه هم میگه من تو سیستم نزنم نمی دونم دارو چه تعداد و چقدرش شامل بیمه میشه و چه هزینه ای باید از مریض بگیرم حالا اینجا محیط روستایی هست همه همدیگه رو میشناسن نسخه هارو نگه داشتیم هر وقت سیستم درست شد بزنیم و بعدا پولش رو با مریض ها که هزینه داروهاشون زیاد میشه حساب کنیم جاهای دیگه که نمیشه اینکارو کرد
اینم پست که گذاشتن کانال شبکه مون 😑



من دختر متولد ۷۵ اهل شمال غرب کشور بعد از هفت سال تحصیل در رشته پزشکی اکنون وارد مرحله جدی و جدیدی از زندگیم شدم که مدت ها منتظرش بودم و دوست دارم تجربیات و خاطراتم رو در این زمینه در اختیار پزشکان آینده و شنوندگانم قرار دهم که هم موجب ارتقا من شود و هم با ارایه دید کلی از شرایط آینده کاری به پزشکان آینده کمک کند