امروز بیمار داشتم یه خانم میانسال ۴۴ ساله مراجعه با خونریزی نامنظم براش سونو و آزمایشات درخواست کرده بودم آزمایش رو نرفته بود جواب سونوگرافی رو آورده بود که نرمال بود و قبلا براش داروی هورمونی تجویز کرده بودم ولی بازم شرایطش همون بود و الان میخواستم داروش رو تغییر بدم ولی چون سن اش بالا بود از عوارض دارو میترسیدم که باعث افزایش ریسکه لخته میشد در بدن و چند تا هم بیماری زمینه ای داشت خانومه ، برای همین یه لحظه گوشیم رو درآوردم که موارد منع مصرف مطلق دارو رو چک کنم تا هیچ مورد اش از قلم نیفته و برای بیمار هم اتفاق بدی رخ نده بعدش که بیمار پاشو از در بیرون گذاشت صداش بلند شد که دکتر از رو گوشی نگاه کرد برام دارو نوشت آبرو برام نگذاشت یعنی در درمانگاه 😁 خب اگه اعتماد نداری به من نیا پیش من ، من که دو ساله اینجام و بیست باری هم ویزیت ات کردم اگه اعتماد داری که حالا یه چیزی رو چک کردم دچار قصور پزشکی که نشدم این ادا ها چیه
پ.ن: آقای بهزاد در کامنت ات که لینک وبلاگت رو ثبت کردی ارور میده باز نمیشه اگر مایل به این هستید که در لیست وبلاگ دوستان من برای تبادل نظرات قرار بگیرید دوباره آدرس وبلاگ اتون رو کامنت کنید



من دختر متولد ۷۵ اهل شمال غرب کشور بعد از هفت سال تحصیل در رشته پزشکی اکنون وارد مرحله جدی و جدیدی از زندگیم شدم که مدت ها منتظرش بودم و دوست دارم تجربیات و خاطراتم رو در این زمینه در اختیار پزشکان آینده و شنوندگانم قرار دهم که هم موجب ارتقا من شود و هم با ارایه دید کلی از شرایط آینده کاری به پزشکان آینده کمک کند