برادران لیلا
برادران لیلا رو نگاه کردم فیلم خوبیه نمی دونم چرا این روزنامه های داخلی دوست دارند الکی مزخرف بگن راجبش و تخریبش کنند یه روزنامه نوشته بود مزخرفه چون به پای فلان اثر هیچکاک هر لحظه اش یه چیزی داره نمیرسه !😐 آخه شما فیلم های دیگه رو هم با فیلم هیچکاک مقایسه میکنی ؟ میگفت که بعد عروسی فیلم چیزی برای گفتن نداشت اتفاقا برعکس بعد عروسی نشون داد چقدر اقتصاد مملکت بی ثبات چقدر خانواده بدبخت تر شدند اتفاقی که برای خیلی از خانواده ها افتاد و به خاک سیاه نشست کسی که خواست پاشه و خودشو بالا بکشه اینا اصلا به مزاج این روزنامه داخلی خوش نیومده ... نشون داد پدر و مادر بودن بچه آوردن نیست... نشون داد که افراد دارای جامعه ما نه تنها دست ندار ها رو نمیگیرند بلکه خونشون رو هم میمکند... قرار نیست که همه فیلم ها همه چی رو گل و بلبل نشون بدهند لطفاً یه کم ببینید درد و رنج آدم های اطرافتون رو ...
فیلم یه دیالوگ قشنگ داره که ترانه علیدوستی میگه مشکل اینه به ما چه جوری فکر کردن یاد دادن فکر کردن یاد ندادن خیلی جالب بود انگار تمام پیام فیلم توش بود وقتی یه کلیشه هایی رو کردن تو ذهنمون که یه چارچوبی درست شه که در اون قالب فکر کنیم به مشکل برمیخوریم همونطور که تفکر کلیشه ای نوید محمد زاده که گفت آه پدر پشت خرید این مغازه هست و باید بفروشیم اش همه رو به خاک سیاه نشوند آخر فیلم هم همین نوید محمد زاده تغییر میکنه و از یه آدم ترسو تبدیل میشه به کسی که از حق اش نمیگذره و بعد اون سکانس که نوید محمد زاده زد شیشه کارخانه رو آورد پایین یه آخیش گفتم تو دلم
من دختر متولد ۷۵ اهل شمال غرب کشور بعد از هفت سال تحصیل در رشته پزشکی اکنون وارد مرحله جدی و جدیدی از زندگیم شدم که مدت ها منتظرش بودم و دوست دارم تجربیات و خاطراتم رو در این زمینه در اختیار پزشکان آینده و شنوندگانم قرار دهم که هم موجب ارتقا من شود و هم با ارایه دید کلی از شرایط آینده کاری به پزشکان آینده کمک کند