یک دوست همکارمون پیام گذاشته بودند که در خدمت مقدس سربازی به سر میبرند و راجب کار در مراکز بهداشت سوال پرسیده بودند باید خدمتشون عرض کنم که کار در مراکز بهداشت چون تایم مشخصی داره و لود مریض پایینه زندگیت رو روال هست یا یه برنامه مشخص قشنگ میتونی درس بخونی و برای تخصص آماده بشی من خودم برا استان آ.غ هستم اینجا که طرح میگذرونم یه مرکز روستایی بیتوته و تک پزشکه هست با اینکه مسافت اش با شهر محل زندگیم زیاده ولی من راضی ام حقوقش با کارانه بیست تومنه البته اینجا منطقه محروم محسوب میشه و ضریب میخوره هم مدت طرح کمتره هم حقوقش بیشتره مال من ضریب اش ۳.۵ هست شیفت هم واینمیستم اگه اورژانس باشی کلا از روال زندگیت خارج میشه ولی اگه پشت سر هم شیفت وایستی با اینکه خیلی خسته میشی ولی ده روز میتونی پشت سر هم آف بشی که فکر نکنم شرایط خوبی برای درس خواندن باشه اکثر افرادی که طرح رو رفتن اول کاری اورژانس پشیمون شدن به خصوص تو مناطق محروم که طب اورژانس هم نداره و لود مریض خیلی بالا هست ولی حقوقش خوبه سی چهل تومنه با ماندگاری و کارانه و این حرفا ولی کارانه رو با تاخیر شش ماهه پرداخت میکنند که فعلا کارانه اش به دست من نرسیده همون ده تومن حقوقش رو گرفتم باز با همه این حرف ها مرکز به مرکز شرایط فرق داره و برای ابتدای کار همون مرکز بهداشت خوبه

پ.ن : اگه بخوام راجب خودم بگم باید بگم که هر روز باید حداقل یه قسمت دکتر هاووس نگاه کنم شدیداً معتادش شدم