داروی فشار خون 😅 ( خاطره )
یکی از مریض هام که خانوم مسنی بود فشار خونش بالا بود سابقه فشار خون داشت و گفت تازه شروع کرده دارو مصرف میکنه و پزشک اورژانس براش نوشته دارو رو من گفتم فردا هم بیا فشارت رو دوباره چک کنم داروهای فشار خونت هم بیار ببینم چیه فرداش اومده میگه خانوم دکتر بیا اینم دارو ی فشار خونم دکتر گفته روزی یدونه بخورم دارو رو نگاه میکنم نمی دونم بخندم یا گریه کنم آموکسی سیلین بود نمی دونم پزشک خیلی خسته بوده عجله داشته حواسش نبوده یا دارو خانه اشتباهی دارو رو داده بود...
آخه آموکسی سیلین ؟😐
+ نوشته شده در جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ ساعت 23:0 توسط Dr.laya
|
من دختر متولد ۷۵ اهل شمال غرب کشور بعد از هفت سال تحصیل در رشته پزشکی اکنون وارد مرحله جدی و جدیدی از زندگیم شدم که مدت ها منتظرش بودم و دوست دارم تجربیات و خاطراتم رو در این زمینه در اختیار پزشکان آینده و شنوندگانم قرار دهم که هم موجب ارتقا من شود و هم با ارایه دید کلی از شرایط آینده کاری به پزشکان آینده کمک کند