یکی از مریض هام که خانوم مسنی بود فشار خونش بالا بود سابقه فشار خون داشت و گفت تازه شروع کرده دارو مصرف می‌کنه و پزشک اورژانس براش نوشته دارو رو من گفتم فردا هم بیا فشارت رو دوباره چک کنم داروهای فشار خونت هم بیار ببینم چیه فرداش اومده میگه خانوم دکتر بیا اینم دارو ی فشار خونم دکتر گفته روزی یدونه بخورم دارو رو نگاه میکنم نمی دونم بخندم یا گریه کنم آموکسی سیلین بود نمی دونم پزشک خیلی خسته بوده عجله داشته حواسش نبوده یا دارو خانه اشتباهی دارو رو داده بود...

آخه آموکسی سیلین ؟😐